lördag 23 mars 2013

En virkad Prinsesstårta

Hej, 
här går virknålen varm just nu :) Håller på med ett större projekt som jag ska visa er sen när det är färdigt men det är roligt att göra något mindre emellan ibland. 

Jag har alltid tyckt att virkade bakverk ser så otroligt fina ut och har velat ha mitt egna kakfat fyllt med virkade läckerheter och här kommer nu mitt första bakverk, en prinsesstårta. 

Jag har virkat med garnet Tilda och virknål 3,0, jag har även sytt på små rosa pärlor.





Tack för titten ♥

2 kommentarer:

Sandra sa...

Åh vad söta saker du har virkat!! Jag vill också lära mig virka:) hoppas ni har det bra! Kram

Anonym sa...

Väldigt påhittigt. Första gång i min 50+ åriga liv jag ser något sådant. Smart! Jag kommer att visa det min dotter som älskar konst som jag.

Fortsätt så.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...