måndag 25 juni 2012

CCH #123 A sketch

Två veckor går fort och nu är det dags för en ny utmaning hos The Crazy Challenge :) 
Vi vill att ni gör ett kort där ni har inspirerats av följande skiss:

Ni får vrida och vända på den men det ska synas att ni har inspirerats av den. 

Sponsorer dessa veckor är:



Här kommer mitt inspirationskort och jag har vridit på skissen ett varv, stämpeln är från Sassy Studio och heter "Effie Trincket" är ni lite av en Hungerspels nörd som jag är så vet ni att hon är en av rollfigurerna i boken/filmen "Hungerspelen" har ni inte läst den så gör det, jag kunde inte lägga den ifrån mig! Sådär ja ett litet boktips på vägen med ;) Här kommer i alla fall kortet :)







Jag satte dit en liten tag från Magnolia med så att man kan skriva en liten hälsning, stämpeln har jag färglagt med Copics. 

Tack för titten ♥ 


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...