måndag 30 januari 2012

Flowers

Det har redan gått en vecka och det är dags för en ny utmaning hos The Crazy Challenge och denna vecka vill vi se blommor på era alster :) 

Sponsor är Saturated Canary, helt underbara stämplar som ritas av den begåvade Krista Smith! Vinnaren får välja två valfria stämplar från hennes shop :)

Här kommer mitt inspirationskort med stämpeln "Windy day" från Saturated Canary:





Jag har färglagt henne med mina Copics och tror att jag äntligen har listat ut hur jag ska göra håret, bara att färglägga det tog flera timmar ;) men det är galet roligt :) 

Tack för besöket ♥
 

5 kommentarer:

Carrie sa...

I love your card. Her hair is so beautiful!

Galoppgreta sa...

Du är väldigt duktig!

remona sa...

jätte fint:)

Åsa/asamia sa...

Hej och tack för din kommentar inne hos mig! Du har också gjort ett fantastiskt fint kort!! Duktig du är!
Jag har två skrivare, en laser(Samsung CLP325W)till mina akvarellpapper som jag målar med distresser på....och en fotoskrivare(Epson stylus photo R 360) som jag skriver ut på när jag ska färglägga med copic och promarkers. Då skriver jag ut på 250 g 4CC papper från Stora Enso. Funkar kanon!

Mia sa...

Fantastiskt fin kort :)
Jag har en liten grej till dig på min blogg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...