tisdag 21 juli 2009

Hemma igen =)

Hejsan, det var ett tag sedan jag uppdaterade... Men jag har inte varit hemma sedan i början på juni, har varit uppe hos mamma och pappa i Göteborg sedan bar det av mot Österrike, en resa som min gulliga mamma bjöd med mig på. Det var jätte fint där nere och det var vandringar i bergen varje dag. Efter det var jag bara i Växjö och vände innan jag och Andreas åkte till Öland för att sedan hamna i Älghult där Andreas familj bor. Detta var en sammanfattning av de senaste fem veckorna! Nu kan jag ärligen säga att det är skönt att vara hemma igen!!!

Idag plockade jag och Andreas 2,1 L blåbär, jag tänkte jag skulle prova på att göra marmelad och sedan blir det nog lite blåbärsmuffins *mums*

Jag hoppas att eran sommar än så länge har varit lika bra som min =)


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...